- Inici>
- Esdeveniments portada>
- Curs inicial tuberculosi bovina
Curs inicial tuberculosi bovina
En aquesta formació, es parlaran dels aspectes teòrics, pràctics i de base legal pel que fa al diagnòstic de la tuberculosi bovina. A més, també inclou una part pràctica on es realitzarà una prova de validació de la tècnica de la IDTB sobre animals sensibilitzats per M. tuberculosis complex.
Els objectius del curs són:
- Formar els professionals veterinaris que intervenen en l’execució del programa d’eradicació de la tuberculosi bovina en els aspectes teòrics, pràctics i normatius de la malaltia.
- Realitzar la tècnica de la IDT (intradermotuberculinització): saber interpretar i valorar els resultats.
- Debatre sobre l’aplicació del programa d’eradicació en el camp i elaborar propostes de solució i millora.
Aquesta formació serveix per acreditar els coneixements obligatoris en la matèria que estableix el programa d’eradicació de la tuberculosi bovina per als professionals veterinaris i els autoritza per a l'execució de les proves de sanejament de tuberculosi.
El curs està adreçat als/a les veterinaris/àries que intervenen en l’execució de les proves de camp de diagnòstic de la tuberculosi bovina.
Informació addicional
-
26 de maig de 2025 De 09:00 a 18:00
Escola Agrària Forestal Casa Xifra.
Santa Coloma de Farners
-
29 de maig de 2025 De 09:00 a 18:00
Escola Agrària Forestal Casa Xifra
Santa Coloma de Farners